07 januari 2010

Questie van gaan of ...............



De verleiding is groot, maar vandaag toch maar niet, niet dat de rit van gisteren mij heeft afgeschrikt maar er is vandaag een andere oorzaak. Een bezoek aan de tandarts is één van de oorzaken dat ik vandaag mijn gemak wel zal houden. De andere oorzaak is het feit dat het er alles van heeft dat het strooizout in de polder ook op lijkt te zijn want er is nergens meer een wegdek te zien, alleen maar vast gereden sneeuw en al kreeg ik gister al lopend op die laatste kilometer de opmerking “Zo klaar om te bobsleeën “ het is nog steeds een fiets met wielen en die kunnen slippen en dat heb ik gister al geleerd. Dus na het bezoek aan de plaatselijke tandarts ben ik thuis de “kiekkast” op gaan halen om een rondje Middenmeer te lopen en zo mogelijk hier en daar een leuk plaatje te schieten. Het is me prima gelukt al vond ik die foto’s van gisteren veel spectaculairder en het rijden onder zulke omstandigheden een zeldzame ervaring.

Geen opmerkingen: