21 januari 2010

Sleutelaars gevlogen




Weer thuis na een ritje van 98 km, het gaat zomaar, gewoon trappen en de teller gaat gewoon door. Eigenlijk weinig nieuws te melden, geen schokkende dingen onderweg, hoog uit het vermelden waard is dat een grote tankwagen net wat rioolslib of nog erger over een stukje land had gesproeid waar meteen een heel koppel meerkoeten op af was gekomen. Maar dat was allemaal op de terugweg. Eerst naar Zuidoostbeemster en bij mijn vriendin iets afgeven waar op dat moment behoefte aan was. Dan volgt de gebruikelijke conversatie onder het genot van “een hapje en een drankje”. Ik had begrepen van Kees, tenminste zo las ik op zijn blog, dat hij vandaag met Wim naar Jan Geel zou gaan om onderdelen van de “Muismobiel” op te halen die bij Jan nog even onderhanden werden genomen en na montage weer in de fiets van “De Muis” zouden zorgen voor een flitsende metamorfose. Dus dacht ik, op mijn rit naar huis even kijken of er aan de Smaragd al wonderen zijn verricht, helaas er was niemand, of ze zijn klaar of er moet nog van alles gebeuren, ik hoor het wel een keer. Toen weer terug naar de Middenweg en later rechtsaf naar de omringdijk om zo via de Langereis weer op de polder af te gaan waar ik de teller weer op nul heb gezet zodat deze van vandaag niet meer in zijn “geheugen” staan.

Geen opmerkingen: