31 maart 2010

Velomobiel.nl Dronten






Vandaag eens een keer in ‘t “kort” hoe ik deze nieuwe Quest, de 402 ervaar, zowel in rijden als zijn uiterlijk. Was ik zo’n kleine vier en een half jaar geleden al enorm enthousiast over mijn eerste Quest, de 136, de nieuwe, in mijn ogen sterk verbeterde uitvoering zoals deze 402 is een wonder op wielen. Men heeft wel meer van die uitspraken en deze is ook zeker niet van mijzelf, maar het is gewoon de waarheid. Alle berijders van soort gelijke fietsen missen gewoon heel veel als het geen Quest is, wat ze missen is niet in een paar woorden aan te geven, het sierlijke, de geruisloosheid, de verlichting, de richtingaanwijzers, het remlicht, het mistachterlicht , de alarmverlichting de Quest heeft van alles net iets meer en is daarbij nog steeds de snelste (hangt af van de trapsnelheid) . Echt de mannen van Velomobiel rijden zelf alle dagen in hun eigen “scheppingen” en weten telkens weer verbeteringen aan te brengen die het rijcomfort ten goede komen. Vandaag zit het er voor mij niet in om een rondje te maken dus zodoende heb je wat meer tijd om ook eens de andere kant te belichten, elke keer als ik dan weer thuis kwam dacht ik, ik moet ook eens iets over deze fiets schrijven die mij zoveel plezier verschaft, dus hiermee alle lof voor de architecten en constructeurs van Velomobiel.nl uit Dronten.

Geen opmerkingen: