16 mei 2010

Waar gingen we heen, naar Bakkeveen




Ik voel me haast schuldig dat ik al een “groot” aantal dagen geen verslagje heb geschreven van mijn doen en laten. Wees gerust het komt er weer aan, zonder dat ik heb gefietst en niet in de provincie verbleef weet ik toch al dat er in de noordkop tussen Hoorn en Oostwoud 4 Questen zijn gesignaleerd door familieleden, 3 geel en 1 rood, en weet ik uit het verhaal van Rob dat die rode, oranje van kleur was en dan zit daar meestal piloot Sebastiaan in. Maar waar was ik, er ging al een tijdje de kreet “Waar gaan we heen, naar Bakkeveen” inderdaad we zijn daar 3 dagen met familie geweest en hebben ons daar prima vermaakt. Zitten, praten, lachen, lopen, klootschieten en daar tussendoor eten en drinken, het is bijna net zo zwaar als 200 km in een Quest rijden binnen 5 uur, maar dit duurde wat langer. De verzorging was geweldig net als het eten en drinken en de omgeving was buitengewoon mooi. Mogelijk zal ik morgen weer een verhaaltje kunnen schrijven over een ritje naar ……………….. we zullen wel zien.

Geen opmerkingen: