07 september 2010

"Hoop doet leven"


Ik begin te geloven dat het euvel verholpen is, vanmiddag een proefrondje gereden van 89 km en het is nog steeds stil, ik moet toegeven ik “durf” ook niet te kijken hoe het er mee is daar onderin als het weer fout gaat merk ik dat wel. Maar zoals het nu gaat is wel hoop gevend, het is net alsof het stiller is dan het ooit is geweest, misschien wil ik dat ook “horen”. Het werd een rondje vanaf Middenmeer langs de Flevoweg waar nog steeds een auto staat (gistermorgen stond hij er ook al) met een lekke band en die is nooit zo snel te vervangen als bij de Quest. Ik ben nadat het droog was geworden richting Zuidoostbeemster gereden en heb bij Tiny even een bakkie gedaan waarna ik weer ben opgestapt om richting Middenmeer te gaan en toch weer met een kleine omweg, zo kwam ik langs Oosthuizen en Etersheim aan de dijk om bij Scharwoude weer af te slaan en door Grosthuizen mijn weg heb vervolgd naar Avenhorn, en zo naar de polder via de Langereis.

Geen opmerkingen: