29 november 2010

Gezichtsbeschermer



Het weer van vandaag is weer iets waar we aan moeten wennen, de winterperiode van afgelopen december januari en februari ligt bij velen nog vers in het geheugen. Ook ik heb mijn ervaringen van vorig “jaar” nog vrij helder voor de geest staan, één van de meest positieve herinneringen is het, zoals ik het heb gedoopt, de “Botter screen”. Een heel simpel maar zeer doeltreffend stukje gebogen kunststof, er zijn al vele varianten gemaakt en mogelijk was er al een eerdere versie dat zal ik niet betwisten maar het schermpje wat ik ooit bij Eduard Botter heb besteld doet prima dienst. Toen ik maandagmiddag in oostelijke richting reed, kwam ik er pas achter dat ik tegen de wind in reed toen ik een paar windmolens passeerde. Geen sneeuw of vrieskou in je gezicht is wel prettig als je in een Quest zit.

Geen opmerkingen: