11 januari 2011

Ik zag de Quest vandaag niet eens.


Zo mooi als het gisteren was zo slecht is het vandaag, naar mijn begrip is het erg laat licht en weer vroeg donker, ik weet wel dit hoort bij het jaargetijde maar waarom niet net als maandag toen was het ook nog winter. De berichten beloofden regen en eventueel natte sneeuw, het kwam allemaal uit, toen ik vanmorgen dacht dat het wel mee zou vallen liep ik nog naar buiten om een foto te maken van de rood gekleurde lucht maar toen ik eenmaal buiten was begon het licht te sneeuwen en verdween de rode gloed sneller dan hij was gekomen. Ik heb zelfs vandaag de Quest niet eens gezien, laat staan er mee gereden, dit is niet normaal. Wel had ik ook nog geluk, omdat ik niet met de fiets weg was kreeg ik onder de middag visite, Tiny was op ziekenbezoek geweest bij mijn zoon en kwam bij mij onder de middag voor een broodje en wat bijkletsen. Dus toch nog weer een pleister op de wonde, voor morgen heb ik het ook nog niet zo hoog maar we blijven hopen want “geen oorlog zo hard of er blijven soldaten over” en zo is het ook met het weer, als alle neerslag gevallen is komt er vanzelf weer zonneschijn.

1 opmerking:

Anoniem zei

Op ziekenbezoek bij je zoon? Zijn de goede onderdelen uiteindelijk dan toch geleverd en gemonteerd???