06 september 2011

Het weer was van invloed


Er stond storm vanmorgen op het programma van het “Cresta” weerstation, het apparaat waarschuwde voor windstoten overdag met een extra waarschuwingsdriehoekje naast de regenwolken. Overmoedig en denkende dat zoiets wel mee zou vallen ben ik me toch maar om gaan kleden, even naar Medemblik en dan door naar Zwaag om vervolgens mijn rondje af te maken door even door te rijden naar Tiny in Zuidoostbeemster. Niets van dat alles, nou niets, ik ben nog wel in Medemblik geweest maar nadat ik de ervaringen had opgedaan langs de Oudelanderweg met geregeld flinke zwiepers op de zijkant stond mijn besluit meteen vast. Na Medemblik weer spoorslag naar huis en geen onnodige risico’s nemen. En zo was ik na slechts 25 km weer thuis en blijf hopen op betere dagen die ongetwijfeld weer zullen komen.

1 opmerking:

Kees van Hattem zei

Beste Pé. Héél wijs om niet verder te gaan.Ik had hier nog een tweede Questrijder 99, uit Zwaag op bezoek. Een import uit het oosten, met de naam Henk Berkelmans. Groeten Kees.