17 november 2011

Wie schrijft zich in ?


Niet alleen de mist is oorzaak van het “verwaarlozen” van mijn blog. Mogelijk heet zoiets een “griepje” dinsdagmiddag kwam ik thuis en was al de hele dag wat rillerig en voelde me niet echt zo als ik mij gewoonlijk voel. Om 12 uur nog wel iets gegeten maar daarna was dat over tot vanmorgen, ik voel me weer redelijk, nog niet helemaal topfit maar het komt weer in de buurt zullen we maar zeggen. Nog een paar dagen mijn gemak houden en dan moet het weer goed gaan. Als laatste ‘nieuws” kan ik melden dat het nu toch werkelijkheid is geworden, slechts één zin uit het laatste mailcontact zegt genoeg.

Wij van KoffieMAX zouden het erg leuk vinden u een dag te volgen tijdens de oliebollentocht/recordpoging van velomobielen op 28 december.

Wat let jullie om niet aanwezig te zijn op 28 december bij de oliebollentocht in Schermerhorn, inschrijven dus op http://www.ligfiets.net/ dan zien we heel veel liefhebbers bij elkaar voor de recordpoging.

2 opmerkingen:

Wilfred Ketelaar zei

De heetste velomobiel van allemaal is er in ieder geval wel bij!

Kees van Hattem zei

Beste Pé. Ik vond het al opvallend stil! De PR draait op volle toeren. In het blad Ligfiets & komt in het extra dikke december nummer een verhaal met de mooiste foto's. Groeten en een goed weekend. Kees.