10 februari 2012

En toen was het over.



Het had zo mooi kunnen zijn, samen op de schaats over een prachtige gladde baan zonder obstakels of scheuren en toch ging het mis. Het ene moment blij met de omstandigheden en een uur later bewerkt worden met zo’n “machine” om je pols weer op normale lengte te krijgen en gezet kan worden alvorens er gips omheen wordt gewerkt. Het overkwam Tiny vanmiddag, op “De Vliet” een prachtige brede baan om te schaatsen en plotseling viel ze met noodlottige gevolgen. En nu 6 weken gips enz. enz. en ik , …………….. gewoon mantelzorger.

6 opmerkingen:

FAW319 zei

Wat een pech! Sterkte daar...!

Wim Schermer zei

Hi Tiny en Pé,
Gisteren zeiden we nog, wat een dapper mens om op deze leeftijd nog op de hoge noren te staan. Vandaag nog steeds dapper, maar helaas wel geveld.
Sterkte de komende weken Tiny. En Pé, volgens mij zorg je graag voor haar.
Het komt wel weer goed.
Groeten,
Wim en Marian

Matthijs Leegwater zei

Tiny beterschap en Pe nu een dubbel huishouden,
Ik denk dat dit weer helemaal goed gaat komen.

groet Matthijs

George Q496 zei

Hallo Tiny en Pé
Ten eerste Tiny van harte beterschap
ik weet zeker dat Pé geweldig voor je zal zorgen

George

Robbedoes zei

Jemig
Wat een naar bericht
Als ik dat middeleeuwse martelwerktuig zie sta, wordt ik al niet goed.
Hopelijk hersteld het voorspoedig.

Gr Rob

Sebastiaan zei

Beste Tiny en Pé,
Sterkte met herstel en de zorg. Een ongeluk zit in een klein hoekje... Zo maakte ik vanmorgen in de Quest nog een schuivertje in een glad bochtje. Gelukkig zonder grote gevolgen!

Groet,
Sebastiaan