12 maart 2012

Bijna is de Trompersbrug helemaal klaar




Het ging weer uit de kunst vandaag, nog meer zon als gisteren en na de middag even heerlijk een rondje draaien. Ik was al weken niet bij de familie Wester in Obdam geweest dus was de route die kant op gepland. Zus Gerda was niet thuis, moest vandaag invallen dus weer voor de klas en zwager Tom was wel thuis dus even bijkletsen en koffiedrinken. Na deze “missie” leek het me verstandig om ook nog even via Zwaag te gaan om bij zwager Kees een DVD af te geven. Vertrokken richting het westen om via de Trompersbrug naar Opmeer te rijden, helaas dat ging vandaag nou net niet, laten ze nu net met de teerspuit het wegdek plakkerig hebben gemaakt om het asfalt te laten hechten en het glom zo mooi dat het risico om halverwege uit te moeten stappen leek me niet aantrekkelijk dus de fiets omkeren en na nog een foto te hebben gemaakt weer terug. Mijn zin om nu nog weer naar Zwaag te gaan was op slag verdwenen dus dat doe ik de volgende keer wel. Na een kort rondje van 55 km was de rit van vandaag weer verledentijd. Bij het omdraaien van de Quest zag ik ook nog een leuk veld met bloeiende krokussen, deze keer geel.

1 opmerking:

Matthijs Leegwater zei

Dag Pe,

Je bent me voor in in het verslag over de brug.
Het zal wel weer bevallen na een tijd omrijden dat de oude route kunnen nemen.
Ga je ook nog mee 6-4 aanstaande ?

Groet Matthijs