19 december 2012

Wat wordt het met Kerst ?




De Kerstdagen naderen met rasse schreden en overal wordt gedacht aan, wanneer moet ik mijn boodschappen doen, zondag, maandag alles is straks mogelijk want overal lijkt elke winkel wel open het komende weekend. Ik kijk af en toe ook even rond om te zien wat er mogelijk ingeslagen kan en of moet worden. Voor mij is dat even een kilometer of 10 a 12 fietsen en ik ben bij “KippenDam” Thaam Dam heeft echt van alles en dan wordt de keus alleen maar moeilijker. Ik ben dus even naar Hoogwoud gefietst en heb me daar op de hoogte gesteld van de mogelijkheden, die zijn er te over. Omdat het nogal mistig is lokt het niet om erg ver van huis te gaan en dus zoek ik het maar een beetje in de omgeving om met een kleine omweg weer in Middenmeer te komen. Vanaf Hoogwoud door Sijbekarspel en Benningbroek, het fietst overal redelijk goed maar door de mist ga ik toch maar weer richting Middenmeer en zodoende werd het rondje slechts 44 km

Geen opmerkingen: