14 januari 2013

Dicht bij huis



 
Het is vandaag weer echt  “fietsweer” ja wat is echt fietsweer ? Ik weet het niet maar het is voor mij mooi genoeg zo, weinig of geen wind droog, zonnig en een temperatuur nou ja niet over zeuren, je kan niet alles hebben. De plannen voor vandaag zijn betrekkelijk simpel, een kort ritje en dan heb ik m’n “doping” weer gehad dus een “op en neertje” naar Wervershoof is voldoende. Ans, één van mijn zussen, had al eens aangegeven dat ze behoefte had aan wat meer e-books en dan is het vrij simpel, ga naar “spotnet” en haal je hart op, maar omdat ik al één en ander op schijf of stick had staan was dat veel eenvoudiger. Gezellig kletsen en ondertussen kwam er nog een zus van ons binnen en kon zwager Aad zijn kunsten vertonen met de koffiemachine die alle mogelijkheden in zich heeft. Het was alweer na de middag toen ik daar wegreed en via Medemblik weer richting Middenmeer heb genomen om hier en daar nog een foto te maken, o.a. het steeds veelvuldiger voorkomen van afwijkende beelden van de polder, vroeger rode daken tegenwoordig een land vol met “stoom”pluimen en glasbedrijven, jammer. In Middenmeer langs de buitenkant kreeg ik een leuk beeld van de brug die auto’s richting Schagen laat rijden en zo kwam ik weer thuis na slechts 42 km.

Geen opmerkingen: