24 februari 2013

Het weer en nog iets





Het zal allemaal beter worden, hier is nog geen sneeuw te bekennen en de kans dat het nog zal vallen wordt steeds kleiner omdat de stijging van de temperatuur heel snel dichterbij komt. En als je dan i.v.m. de toch wel wat gure omstandigheden vandaag je gemak moet houden is de kans groot dat je in huis wat vertier zoekt en dat lukt nog steeds. Eerst even een ervaring die ik had via “facebook”, ja daar ben ik ook heel af en toe te vinden. Een mede velomobilist, ( wat een woord) had daar een alleraardigst stukje geplaatst over het mannelijk of vrouwelijk zijn van aardappelen, ja die Rob toont zijn gemiddelde instelling, altijd in voor een goeie grap. Mede doordat ik in mijn werkzame leven, al is dat al jaren geleden, vele jaren te maken had met aardappelen sprak dit mij heel erg aan en heb het zodoende ook met heel veel interesse gelezen en herlezen, hoe bedenk men zoiets ? Ik vond hem goed afgezien van de nationaliteit van het  “lijdend voorwerp”, ’t had ook iemand uit de stad kunnen zijn. Maar goed laten we ons meer bezig houden met de weersverwachting als ik op de verschillende mogelijkheden kijk m.b.t. het weer dan is het maandag, dus morgen al, dat de temperatuur omhoog zal gaan en dan wordt het weer onbeperkt genieten. Niet door vertellen hoor over die “patattekes”.

Geen opmerkingen: