09 februari 2013

Sneeuw te veel naar Hollandse begrippen.


Het is niet leuk als je wel zin hebt maar de gezondheid en vooral het weer spelbreker zijn. Gisteren nog prachtig zonnig weer en dan is de verleiding al groot maar toen ik vanmorgen naar buiten keek was alle hoop op een klein stukje ontspanning helemaal vervlogen. Niet treuren en gewoon denken dat het binnen afzienbare tijd weer allemaal normaal is, tenminste wat wij normaal noemen. In Noorwegen zal Adri wel denken waar maken jullie je druk om, nou gewoon over wat witte neerslag waar we drie keer ellende van hebben, als het valt, als het ligt en als het weggaat. Volgende keer moet het haast zeker weer over echt fietsen gaan, dit is maar niks.

5 opmerkingen:

Kees van Hattem zei

Beste Pé. Weer op de been ! Mooi zo ! Maandag kan er zeker weer gefietst worden. Uitvinder M Valentijn heeft zijn Quest te koop op ligfiets.net. Is die foto niet van jouw hand ? Groeten Kees.

Pé Koomen zei

Hoi Kees,
Inderdaad ik ken die foto, hij deed toen serieus een poging om mij los te rijden wat hem niet is gelukt. Aan het einde van de Afsluitdijk nog lang op hem gewacht voor de terugrit maar hij kwam niet meer, sinds die dag nooit meer iets van hem gehoord of gezien.

De Bobslee zei

Hoi Pé,

Gewoon even geduld hebben nog en goed uitzieken, de dooi zal wel komen. Ik ben zelf afgelopen donderdag nog met Bob naar het werk geweest, ging prima, hier en daar wat losse sneeuw, maar over het algemeen goed te rijden.
Enkel terug, ik was 300 m van huis, daar heb ik nog een stukje 13%, moest ik voor het eerst uit de fiets omdat het achterwiel gewoon rondging en ik stilstond. Ondanks de dikke noppen/spijkerband kwam ik toch niet meer vooruit! Nou ja, 30 m geduwd, terug de warme fiets in, en de rest naar boven getrapt. Was -8 gr.C dus lang buiten lopen in bezwete toestand was niet aan te raden.

Groeten, Adri.

Kevin Champagne zei

Greeting Pe.
I live in the center of Canada and our standards for snow and cold are much different. I would be very happy to have your snow and temperature right now. If you want to see real snow, check out my blog sometime.
Kevin

Anoniem zei

http://eekshop.com
are really