28 juli 2013

Alles bijhouden in "bikeplanner"




Ik las zojuist een stukje op de blog van Quemo over Strava, niet zo lovend omdat er nogal wat beperkingen in zitten om alles voor jezelf op een rijtje te krijgen. Ik denk dat ik de oplossing heb, niet van mijzelf maar van iemand die ik tijdens de vakantie heb ontmoet, Henk Godschalk. Die vertelde mij over de blog van iemand, een Limburger die in Frankrijk woont, deze man een software ontwikkelaar heeft een super mooie blog gemaakt waarop echt alles is bij te houden, inloggen en een hele tijd zoeken en uitproberen wat bij jou past. Of het nu hardlopen is of zwemmen en elke soort fiets staat erbij maar daarnaast ook nog heel veel andere sporten en met de juiste GPS materialen is er nog veel meer mogelijk. Ik plaats er een paar foto’s bij van de weergave van mijn pagina’s om een heel simpele indruk te geven van al wat mogelijk is. Henk Verouden is de geestelijke vader achter www.bikeplanner.com gewoon uitzoeken hoe het werkt en je zal versteld staan.

Geen opmerkingen: