09 november 2013

Doorgaan met leven



Wat is er te vermelden als het een “rustdag” is, niet dat ik een echte rustdag heb maar ’t heeft nou die toevallig die naam van mij meegekregen. Zaterdag simpel in en om huis wat rommelen en een nieuw “speeltje” uit proberen. Uit mijn verslagen van de laatste dagen is wel duidelijk gebleken dat er geen schade aan de Quest was, wel extra onderhoud zoals drogen schoonmaken en smeren, maar daarnaast zat het toch niet erg mee met de overige spullen. Na allerhande systemen te hebben uitgeprobeerd om zowel de smartphone als het fototoestel weer tot leven te krijgen moet ik steeds meer gaan beseffen dat het ijdele hoop is. Ik heb dan een instelling van “niet zeuren” en zorg dat je verder gaat en los de zaak op. Gedeeltelijk kon ik één en ander oplossen zoals het mobiel bereikbaar zijn, de oude Nokia werkt weer perfect en er zijn enorm veel fototoestellen te koop. En voor dat laatste heb ik een keuze gemaakt waarvan ik later pas kan zeggen of het goed is geweest, na wat zoeken en passen en meten is het de Canon SX 50 HS geworden, de tijd zal het leren. Een paar “proefopnamen” heb ik hierbij geplakt, de ene gemaakt met mijn “mobieltje” en de andere met de nieuwe Canon. Buiten valt niet helemaal mee omdat het hier af en toe regent.

Geen opmerkingen: