05 november 2013

Het viel allemaal mee.




“Dolle dinsdag”, nou nee zo was het nou ook weer niet, wel een dag die meer bracht dan ik had verwacht. Heel simpel ik had verwacht dat ik niet zou gaan, of niet zou kunnen fietsen omdat de weersvoorspelling wat erg somber is en vooral omdat ik een mooi weer fietser ben. Maar het viel allemaal weer erg mee en dan denk ik vaak aan de blog “Het regent bijna nooit” het regent werkelijk veel minder dan wordt ‘beloofd”. Eerst even naar Andijk om bij Lia een bakkie te doen onderweg bedacht ik wel dat het toch vast wel zou gaan regenen die lucht vertrouw ik niet erg maar ik zie vanzelf wel wat het gaat worden. Via Medemblik langs de dijk naar Andijk maar er was niemand thuis dus dan meteen maar een rondje maken over Wognum en Benningbroek. Op Zwaagdijk bedacht ik dat ik wel langs de ”appelenboer” kon gaan om een zak Elstar appelen, jammer op zondag en maandag gesloten. Dan een stukje Wognum en zo via Benningbroek en Abbekerk naar “De Meer” waar net 55 km werd vol gemaakt.

Geen opmerkingen: