13 februari 2014

Vlak bij huis gebleven





Ik heb er weer aan toegegeven, de drang om toch nog even een klein stukje te fietsen was te groot. Ik weet het niet maar stilzitten is een geen goede eigenschap en naast al mijn slechte eigenschappen kan ik zeggen dat ik dus ook een goede heb, in beweging blijven. Eerst in huis wat “rommelen” dan wat boodschappen doen en toen was het weer zo ver. Een klein rondje voor vandaag, als eerste naar Nieuwe-Niedorp, ik heb al maanden niets gehoord van de familie Goedhart en de laatste keer dat ik er langs ging was er niemand aanwezig, mogelijk vandaag wel. Er staat een stevige wind maar zeker niet hinderlijk en de temperatuur mocht van mij wel wat omhoog, het is nu frisjes. Als ik door Winkel fiets, nee niet door de winkel, gewoon een klein dorpje in Westfriesland valt het Parfumflessen museum mij op dus daar moet een plaatje van worden geschoten.  Als ik op het bedoelde adres kom is het verdacht stil en na een voorzichtige poging om via de deurbel mijn aanwezigheid bekend te maken kwam ook geen reactie, conclusie, niet thuis. Volgende keer zien we wel weer en mogelijk zijn Cees en Maaike dan wel in de buurt. Dan maar even naar de Obdammeerdijk maar ook hier is iedereen uithuizig. Mijn laatste adres voor vandaag is het poeliersbedrijf van de firma Dam in Hoogwoud, ik weet zeker dat daar wel personeel aanwezig is. Inderdaad en met een paar heerlijke kippenpoten ga ik op weg naar Middenmeer met vandaag slechts 50 km achter de wielen. Als ik net bij Dam van het erf af ben gereden zie ik een kleurig gazon, niet groen maar wit en vooral geel, het voorjaar laat zich steeds meer zien.

3 opmerkingen:

Corn-Dolly zei

Hoi Pe,
Even een reactie van mij (Brandw33rQu3st, dat ik mijn naam veranderd heb heeft ook met deze reactie te maken) die niets met je rit te van doen maar de instellingen je blog zelf.
Ik heb in het verleden al vaker Spam gehad via je blog. Vandaag (15/2) weer. Een stuk of 10 op een oud blog van je over de grote spiegels....
Er schrijft iemand anoniem een vaag nietszeggend stukje in het Engels. Vervolgens staat er onderaan een link naar een of andere sex- of datingsite. Duidelijk spam dus.
Tegenwoordige scherm ik als ik ergens op reageer mijn e-mail adres af. (coderen via een app) Maar alles voor oktober 2013 heb ik dat niet gedaan, met bovenstaand effect resultaat. Het lijkt me verstandig dat je geen anonieme reacties toestaat op je blog en de gehate woord verificatie inschakelt. Het is kennelijk nodig.Overleg anders eens met Wim over dit onderwerp.
Ik hoop dat je het leest, want ik heb geen ander middel om je te bereiken.

Anoniem zei

Ik woon in Nederland en ben vandaag een gelukkige vrouw? Ik zei tegen mezelf dat elke kredietverstrekker die mijn leven en dat van mijn gezin zou kunnen veranderen, iedereen die op zoek is naar een lening, naar Hen zal verwijzen. Als u een lening nodig heeft en u bent 100% zeker dat u de lening terugbetaalt, neem dan contact met hen op en vertel hen dat mevrouw Faye u naar hen heeft verwezen. sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

Corn-Dolly zei

Zelfs nu nog na al die jaren (april 2020 nu) komt van dit blog nog steeds niets zeggende spam zoals bovenstaand bericht in mijn mailbox. Sorry Pe.