17 augustus 2014

Even iets anders.


Een dag niet fietsen leid je naar allerlei ander dingen die niets met fietsen te maken hebben. Het is mij vandaag ook overkomen en het weer speelt hierbij de grootste rol. We hadden de bedoeling om vandaag door de polder te fietsen en op diverse plaatsen te genieten van wat door de aanwezige muzikanten zou worden gepresenteerd in het jaarlijks terugkerende fenomeen “Muziek langs de Middenweg” iets wat al jaren in de Beemster een druk bezochte dag in augustus is. Maar helaas het regenachtige weer met toch wel lage temperaturen voor half augustus “gooiden roet in het eten” zoals dat dan weleens wordt genoemd. Zo’n dagje binnen zitten is niet mijn hobby en dus “speel” je binnenshuis wat meer met de hedendaagse moderne apparatuur en communicatiemiddelen. De i-pad, de laptop, enz. enz. en op een bepaald moment komt ook de (volgens deskundigen) betere bloeddrukmeter aan de beurt. De Microlife wordt uit zijn hoesje bevrijd en in “stelling” gebracht na drie metingen geeft het apparaat de resultaten weer, en eerlijk is eerlijk ik mag niet klagen al zeg ik het zelf, zeg maar gewoon dat ik er trots op ben. Volgende keer maar weer een stukje fietsnieuws met foto’s van een rit  langs de Noord-Hollandse wegen.

1 opmerking:

De Bobslee zei

Hoi Pé,

Daar mag je inderdaad met recht trots op zijn!

Groeten, Adri.