13 augustus 2014

Korter kan haast niet





Het zat niet mee vandaag, het regent bijna nooit maar vanmorgen net even te veel voor mij als mooi weer fietser. Het werd maar heel kort, op verjaarsvisite bij mijn zus Ans in Wervershoof en dan eventueel nog een stukje extra erbij trappen. Nou dat laatste zat er helaas niet in, toen ik van huis ging was het eindelijk droog, geregeld flinke buien  hielden me thuis tot ruim half 11. Eenmaal onderweg leek het mee te vallen maar voor ik in Medemblik was ging het alweer mis en na mijn vertrek vanuit Wervershoof zat dat extraatje voor vandaag er helemaal niet meer in. Ik heb zelfs in Medemblik even geschuild achter een bushokje omdat het niet zo zacht naar beneden kwam maar tussen de buien door was het best goed weer. Toen het weer droog was meteen linea recta naar Middenmeer en met slechts 38 km was het over voor vandaag, een andere keer meer wat meer zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen: