29 oktober 2014

Korter kon haast niet






Het was maar kort vandaag, heel kort zelfs. Eigenlijk alleen maar op en neer naar Wervershoof en Zwaagdijk. Noem het maar een rondje ziekenbezoek, eerst naar Ben en Riet in Wervershoof, als je voor een moeilijke beslissing staat is elk advies welkom. Ik kan en wil geen advies geven maar dat ze er samen zo ongeveer dag en nacht mee bezig zijn kan ik me heel goed voorstellen. Ik vertrek na verloop van tijd weer en neem afscheid van twee blije en opgewekte mensen en dat doet een mens toch weer goed. Bij Margriet op Zwaagdijk zijn de coulissen gesloten en ga ik meteen weer verder. Op m’n ritje vanaf Middenmeer passeer ik standaard de bouwwerken van het Microsoft datacentrum, het is echt ongelofelijk wat daar allemaal in de grond wordt geïnvesteerd, zowel boven als in de grond is men alle dagen druk in de weer en het wordt steeds groter. Door Medemblik naar Onderdijk waar een blik op het IJsselmeer maar troosteloos is, geen zon net aan droog en een koud windje. Dan bij Ben en Riet daar hangt een vogelvoederhuisje in de tuin wat geregeld druk wordt bezocht, alleen als ik afdruk zijn de vogels gevlogen. Als ik thuis kom valt de bloeiende Brugmantia achter in de tuin wel erg op, bijna november en nog volop in bloei en vol met knoppen. En in de foto serie zit ook nog een foto die mijn zoon laatst heeft gemaakt van “ondergetekende” nou ja zo erg, maar jullie snappen wel over wie het gaat, de “gek” die vandaag toch nog weer 53 km heeft weggetrapt.

1 opmerking:

Wilco Pompert zei

Leuke foto Pé, en je had deze week al wat kilometers achter de rug!