12 januari 2015

Gezonde temperatuur van drank onderweg





Ik vrees dat er vandaag weinig van zal komen, de wind lijkt me op dit moment nog net even te riskant om het uit te proberen. Wel heb ik iets om door te geven aan alle sportievelingen die in dit jaargetijde ergens onderweg zijn of gaan. Drinken is daarbij zeer belangrijk, zelf heb ik ervaren dat niet drinken erg vervelende ervaringen geeft. De oplossing vond ik niet bij de fietsenmakers in mijn omgeving, een thermobidon was wel te leveren maar allemaal plastic en volgens verschillende adviezen op internet is dat allemaal weggegooid geld. Op mijn blog schreef ik toen een verslagje “Gezocht en nog niet gevonden” en daar werd op gereageerd door Belle Prinssen zij had ervaring met een heel goede thermobidon en stuurde de twee onderstaande links. Ik heb de bidon en bijpassende drink-dop besteld en binnen de aangegeven termijn werd het keurig geleverd en zie hier het resultaat 0,75 liter die in de koude periode drank warm zal houden en in de zomer juist zorgt dat het koud/koel blijft en past in de normale bidonhouder. Met dank aan Belle.



Geen opmerkingen: