20 januari 2015

Koud en dus kort.





Het zat er niet in vandaag, het weer noem ik dan maar als grootste oorzaak, niet dat het slecht was maar gewoon koud. Ik heb vaak moeite om de schuimkap erop te doen, gisteren naar Oudemirdum ging ik wel met de “deksel” erop van huis maar aangekomen bij mijn dochter liep het water langs de binnenkant, ik had het heerlijk warm maar alles condenseert en omdat het koud was lagen de plasjes onderin. Vandaag was ik van plan om even naar Bovenkarspel te gaan maar omdat ik ook nog een boodschap moest doen in Wervershoof kwam ik niet veel verder en blijft ik die bestemming nog tegoed. Het ritje werd zodoende niet erg lang en met wat “slingertjes” hier en daar door Westfriesland en de nodige foto’s kwam ik alweer thuis na slechts 47 km. Maar wel weer lekker, als je eenmaal thuis bent “smaak” je toch het genoegen dat je weer een tijdje in beweging bent geweest.

1 opmerking:

De Bobslee zei

Hoi Pé,

Klinkt bekend, als het regent en ik rijd met de deelbare kap erop, dan is de fiets van binnen ongeveer net zo nat als aan de buitenkant!
Hoezo droog zitten? Maar je blijft wel warm.....

Groeten, Adri.