16 februari 2015

Alles werkt nog.




Beeld van de Sony HDR-AS20

Voor het eerst na een dag of wat gedwongen stop, vanwege een beetje “snotterig” te zijn geweest, heb ik voor mezelf vastgesteld dat het nog redelijk gaat. Vanmorgen eerst wat zitten spelen met de nieuwe aankoop en een proeffilmpje gemaakt en vanmiddag een klein rondje vanwege het uitzonderlijk mooie weer. Helaas lang niet helder maar zonnig en windstil is ook wat waard. Ik had de Sony action camera met de speciaal aangeschafte zuignap op de fiets geplaatst en met een tyrap “verzegeld” voor het geval hij onderweg voortijdig af zou haken wat absoluut niet de bedoeling is. Het apparaat in werking gezet en vastgesteld dat over de klinkerweg in ’t dorp het beeld straks wel wat extra zal trillen, het viel achteraf mee maar ik ga toch bekijken hou ik één en ander wat stabieler kan maken. Het vervolg van de rit is simpel en kort, eerst naar Twisk om bij Matthijs te kijken, ik had begrepen dat hij zelfstandig ondernemer was geworden, maar gelukkig hij heeft nog zijn vaste baan en zo vertelde zijn vrouw hij is nu in Heerhugowaard. Dus van Twisk via wat omwegen naar het Egboetswater en later bij zwager Aad even een praatje maken in Wervershoof. Dan weer op huis af en zo was ik na 42 km weer thuis en zal proberen of ik nog iets van de video kan maken en anders komt dat t.z.t. nog wel een keer.

Geen opmerkingen: