26 februari 2015

Quest - filmpje


Het is wat met omwegen en strubbelingen maar op zich redelijk gelukt, er zit een stukje in waar ik niet goed  heb opgelet en wat er uit had gemoeten maar al met al ben ik tevreden hoewel een volgende, als die ooit zal komen, veel en veel korter zal worden.
Als het goed is is het via Youtube te volgen.

https://www.youtube.com/watch?v=qQOE6eYC4c4

Ik weet ondertussen dat deze link op b.v. een Ipad niet beschikbaar is, de  oorzaak voor zover ik heb kunnen vinden, is dat er muziek is gebruikt die auteursrechtelijk is beschermd, helaas op de pc werkt het wel.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Pé,

ben geboren Medemblikker,eea komt me dus wel bekend voor!

Mooi hoor,ga zo door

Gr,Henk

Quezzzt zei

Vrijwel trillingsvrij opgenomen, camera niet storend scheef gemonteerd, muziekje erin, commentaar erbij...ik vind hem prima :-))

André Dronkers zei

Hoi Pe

mooi filmpje, de lengte maakt me niks uit, je bent niet verplicht alles te zien he

groeten, andre

Belle zei

Als het filmpje het niet doet op een iPad dan zal het wel Flash-formaat zijn.

Als je nou de volgende keer op YouTube op 'Share' klikt en vervolgens op 'Embed' en die code inplakt dan heb je het filmpje als het goed is direct op je eigen blog staan.