20 maart 2015

Prutsen met de bewerking van een filmpje

Ik ben nog geregeld aan het experimenteren met het kleine Sony actie cameraatje, na opname is het bewerken met het programma wat ik gebruik niet bevredigend, veel te veel kwaliteit verlies. Het onderstaande filmpje voldoet wel aan mijn eisen maar helaas kan ik hier weer geen tekst invoeren slechts één titel die daarna in beeld blijft.. De volgende keer weer iets anders zoeken waar meer mee te "rommelen" is want een beetje tekst maakt het altijd aantrekkelijker en de nu gebruikte muziek is ook niet het meest ideale, volgende keer beter hoop ik.


http://youtu.be/xBYnZ-upzXM

2 opmerkingen:

Quezzzt zei

Als ik eerst in het Full HD filmpje muziek zet en op de juiste lengteduur maak, en daarna het meter overlay programma er overheen zet blijft er ook bij mij maar bedroevend weinig beeldkwaliteit over.

Hoe minder bewerkingen, hoe beter. In Youtube zelf kun je ondetitelen of bijschriften maken en dat tast het filmje niet aan, maar de juiste muziek(fragment) erbij da's lastiger.

Wim Schermer zei

Dag Pé,
Ook in dit filmpje is de beeldkwaliteit niet echt goed.
Met 720 pixels moet dat beter kunnen.
Je hebt geen Apple computer waar een gratis iMovie programma bij zit die de kwaliteit echt niet verslechtert.
Nog maar eens verder zoeken naar een goed videobewerkingsprogramma. Die zullen er in Windows toch wel zijn?
Groeten,
Wim