04 mei 2015

Niet op de "banaan" straks wel weer in de "banaan"



Het is maar heel kort vandaag, na een hele week afwezigheid is het een “moeilijk” begin, ja er moet toch iets of iemand de schuld krijgen zeggen ze dan meestal. Nou voor zulke weken van afwezigheid was wel degelijk een rede, een weekje naar de zon als compensatie voor het “gore” Nederlandse weer van de laatste weken. Wat was het een geweldige ervaring om in het Turkse Alanya te genieten van alles wat werd geboden in hotel  “Delphin De Luxe” , wat een geweldige week. Al was ik niet overal deelnemer, de jeugd met papa en oom Remco gingen blij de zee op, toch is er veel gebeurd deze week, op de “banaan” zat ik dus niet maar wel ging ik onder de “douche” in de Jeep-safari. Kortom de eerst volgende rit zal ik weer  maken,  niet op, maar weer in mijn eigen “banaan”.

Geen opmerkingen: