08 juni 2015

De Quest en de tuin







Het is vandaag maar een heel klein rondje geworden, even op en neer naar Wervershoof waar Ben en Riet, overigens heel verstandig, aan de wandel waren. Tenminste toen ik aan de deur was bleek er niemand thuis te zijn en dat is een goed teken. Toen ik Wervershoof uit reed kwam ik ze tegen en we hebben gewoon langs de weg gezellig staan kletsen en dat duurde zo lang dat er later nog iemand bij kwam staan, kennis van Ben en Riet en “aangetrouwde” familie van mij en zo werd het nog gezelliger. Daarna nog even naar Aad en Ans die ook al gevlogen waren dus dan naar huis om zelf het zoveelste bakkie koffie in te schenken. Terug ben ik via het “Egboetswater” gegaan, een leuk fietspad door een natuurgebiedje waar veel water is. Dan snel naar Middenmeer en een tijdje tuinman spelen, vlak voor Middenmeer, bij één van de kassen op de hoek bij de Tussenweg staat momenteel een heel stuk reclame op de gevel van de kas, zoete paprika’s ’t is maar dat je het weet. Thuis gekomen eten omkleden en aan de bak. De elektrische snoeischaar van boven gehaald en meteen klaar werk maken. Het is opgeknapt zonder meer daarna nog even het gras maaien en alles ziet er weer schappelijk uit en dat alles na een goeie 47 km trappen.

Geen opmerkingen: