23 juni 2015

Niet in de berm komen .........






Je moet gewoon niet in deze berm komen, erger dan brandnetels.
Ik moet gewoon weer effies doorgeven dat ik de Quest steeds meer aan het vergeten ben, ik weet nog dat ie geel is en dat ik er graag in fiets maar hier is het ook zo mooi en dan dit weer, echt uitzonderlijk. Ik begin me een beetje aso te voelen, wij hebben hier “alles” en thuis hebben ze niks. Als je nog plannen moet maken dan is dit gebied super in alle opzichten.Maar eh ............ ik kom weer in die banaan, wees gerust, 't duurt even.

1 opmerking:

Kees van Hattem zei

Beste PE en Tini. Vanmiddag door de Wieringermeer gereden. Alles staat er nog. Via Middenmeer, Wierigerwerf naar Medemblik. Even bij Jan Geel langs geweest, en via de Zuidermeer weer op huis aan. Neem nog gerust een frisse duik ! Mijn dochter zou zeggen ' Pap hou oud ben je !! ' Groeten Kees