21 oktober 2015

Heel iets anders.



In die tijd dat ik nog een “baan” had en leiding moest geven, heb ik ooit een bord gemaakt van zo’n 60x40 cm en had daar met keurige letters de volgende tekst op geschilderd “Als je niets te doen hebt, doe het dan niet hier” en dat is me door sommigen niet in dank afgenomen. Nou vandaag had ik wel wat te doen en dat zonder baan, ik had iemand beloofd dat ik de toegang, de brug en het bordes wel zou bewerken met de hogedrukreiniger, het was allemaal wat aan onderhoud toe, zwarte tegels mos op de brug met gevolg dat hij glad werd enz enz  En heel simpel, dan kom je niet aan fietsen toe en daarbij komt ook nog de regen die voor mij spelbreker zou zijn geweest. Vanavond nog even de verlichting na gelopen en vastgesteld dat de batterijtjes na ruim 83.000 km nog goed hun werk doen. Grootste oorzaak ik fiets eigenlijk nooit als er verlichting nodig is, dus ’s morgens vroeg of ’s avonds. Ze worden alleen gebruik voor rijverlichting overdag, remlichten en claxon. Voor morgen lijken de vooruitzichten weer iets gunstiger dus afwachten ……..

Geen opmerkingen: