08 augustus 2016

Buurt verkeer











De laatste zomerse dag van deze week, of moeten we al denken aan de laatste stuiptrekkingen van wat zomer heet ? Laten we niet klagen maar eerlijk is eerlijk we hadden ons allemaal iets anders van de zomer voorgesteld. Vandaag is het gelukkig nog prima weer om een stukje weg te trappen, ik heb besloten om het niet te lang te maken maar waarom weet ik eigenlijk niet. Volgende week maar weer een keer naar Oudemirdum, deze week is er afleiding genoeg in andere zaken. Vanmorgen heb ik een klein buurt ritje gemaakt van net 62 km, om het Robbenoordbos, langs het Wad en dan via Breezand en Anna Paulowna weer naar huis. Langs de noordkant van het eiland Wieringen tegen het Wad aan staat nog een stevige wind maar geeft wel weer mooie plaatjes van waar water en wind op elkaar botsen. Langs de Stoomweg richting Breezand wordt nog hard gewerkt in een perceel Santedecia’s, een bloem uit de “Calla familie” hebben ze mij wijs gemaakt, ’t zal wel. Het gaat allemaal als de gesmeerde bliksem, schuin voor de wind op naar Wieringerwaard, helaas een omleiding en kom ik voor de aangegeven richting voor fietsers die voor mij met passen en meten niet te nemen is, dan maar terug en door de woonwijk de juiste weg zien te vinden wat ook weer is gelukt om veilig in Middenmeer te komen.

Geen opmerkingen: