31 oktober 2016

Toch nog heel kort.





Het weer was geweldig om vandaag weer eens een leuk ritje te maken en dat heb ik gedaan ook, even op en neer naar het A.v.L. in Amsterdam met de auto. Een controle die niet was gemeld en na telefonisch overleg werd aangekondigd voor vanmorgen 11.15 uur stuurde wat van de planning in de war, maar geen nood we zijn er nog en zaken gaan voor het meisje hebben ze mij altijd geleerd dus nu ook.  Ik vind dit wel mooi omschreven, kenners weten genoeg en wie het niet weet mist niets. Thuis gekomen om kwart voor 2 heb ik de banden opgepompt de ketting wat olie laten proeven en toen omgekleed om toch nog even een heel klein stukje van dit weet te genieten. Het werd slechts 30 km waarbij ik aan het eind bij Middenmeer Martin Verbruggen druk bezig zag met bollenplanten en dat gaat tegenwoordig heel anders als meer dan 60 jaar geleden toen ik bij mijn vader hielp met tulpenplanten in de herfst. Ik hoop volgende keer weer op een langer ritje want 30 km is wel erg weinig.

Geen opmerkingen: