27 december 2016

Oefenen na de Kerstdagen.





Na de feestdagen weer heel even geoefend of het allemaal nog ging, geen nood bij mij komen de kilo’s er eigenlijk nooit aan. Dus geen overgewicht en nergens last van en gewoon even een heel klein ontspannen rondje. Bij Tom en Gerda was ik al een tijdje niet meer langs geweest dus even naar Obdam, koffie drinken en kletsen over de afgelopen dagen. Net aan het begin van de Obdammerdijk heb ik de fiets maar even “gestald” in de berm omdat er een paard onder begeleiding aankwam lopen, het ging allemaal weer goed en de meisjes bedankten me dat ik even was gestopt. Na de koffie door naar …… ja waar zal ik heen gaan. Ik heb de dijk gevolgd richting Heerhugowaard en zo een rondje gemaakt om uit eindelijk weer in Middenmeer uit te komen na 68 km in heerlijk zonnig weer. Onderweg nog wel even met Velomobiel in Dronten gebeld en Allard gevraagd 4 lagertjes te sturen naar Middenmeer voor de voor wielen, ze lijken wel wat onregelmatig te kraken, beter mee verlegen als om verlegen zegt men in zo’n geval, straks maar eens kijken wat er precies loos is.

Geen opmerkingen: