15 december 2016

Waren alle hondenbezitters maar zo.

Klein slechts 42 km

Mist , bijna motregen.

De aarde was in beweging, die mol dus ook.

Troosteloos

Het enige wat kleur geeft is de Quest

Knap van deze hondenbezitter, alles onder controle.

Het weer viel vandaag tegen, de berichten gaven aan dat het vanmiddag helder zou worden en mogelijk zelfs een beetje zon maar helaas het is hier mistig en er is geen verandering te zien. Het was de bedoeling om alleen even op en neer naar Wervershoof te gaan omdat ik dit gisteren ook al van plan was. Riet, Ben zijn vrouw lag weer in het ziekenhuis en ik zou even bij mijn broer langs gaan maar toen ik me in een ander pak aan het hijsen was kreeg ik telefoon dat Riet weer naar huis mocht, zodoende vandaag maar even langs om het laatste nieuws te vernemen.  Het is beter als de eerste berichten deden vermoeden maar het is niet goed dat is duidelijk, dus afwachten. Op de terugweg ga ik via het "Egboetswater" en besef dat het niet beter is geworden m.b.t. de mist, tijdens een sanitaire stop maak ik nog een paar foto’s, niet helder maar dat zal hem in het weer zitten denk ik. Aan het einde als ik een scherpe bocht naar rechts maak zie ik een meneer met twee honden aankomen, toen hij mij zag was één bevel naar zijn viervoeters voldoende om mij zonder problemen langs te laten gaan. Ik ben even gestopt en heb een praatje met hem gemaakt en hem geprezen dat hij z’n honden zo goed onder controle had dat zie je vaak juist andersom, dan krijgt die gele “stomme” fiets altijd de schuld. Het ritje was dus kort met 42 km was ik weer thuis.

Geen opmerkingen: