30 januari 2017

Opdracht volbracht


Als je lange reizen maakt kun je veel verhalen, nou dat zat er vandaag niet in, het was maar kort. Oorzaak mist en dan is er weinig aardigheid aan als je ergens rond banjert.
 Het enige wat ik wilde, was op en neer naar Wervershoof, Ben zijn vrouw, schoonzus Riet is vandaag jarig maar viert het niet omdat dat niet meer gaat. Toen ik binnenkwam zei ze, “Dit heb ik in elk geval weer gehaald” en dat zegt genoeg. Daarnaast had ik nog een opdracht, Piet, de broer van Tiny, is nogal ijverig met het schrijven van boeken en nu kreeg ik gisteren een mail van hem of ik eventueel een foto had van een geit met een sik.
 Ik heb heel wat foto’s maar kon er zo gauw niet één vinden dus dan via de kinderboerderij in Medemblik en met wat zoeken kwam er toch nog zo’n “merakel” om de hoek. Ik hoop dat Piet er iets mee kan ik heb mijn best gedaan .

 In Wervershoof kwam ik ook mijn jongste zus nog tegen die vandaag oppasdag had en op haar kleinkinderen mocht passen dus gauw even een foto maken. En zo was ik na 36 km weer thuis in Middenmeer.

Geen opmerkingen: