02 maart 2017

Ontmoeting onderweg

Rondje van 42 km

Een chauffeur die niet zo goed kan rijden zet hem dwars over de weg
en zoek het dan maar uit.

ook de krokussen komen eraan.

Ben serieus maar .......

...........hij kan alweer een beetje lachen

Egboetswater

Waar mooie eenden zwemmen

Tussen Opperdoes en de grasdrogerij op de achtergrond

Het zag er vanmorgen niet naar uit maar na de middag was het droog dus nog gauw even een klein stukje fietsen. Niet ver, want de voorspellingen geven aan dat het later op de middag weer regen zal worden en ook nog wat extra windstoten. Laat ik even op en neer gaan naar broer Ben in Wervershoof, vooral nu hij alleen is kan een keer extra langs gaan helemaal geen kwaad, ik weet nog goed hoe moeilijk ik het de eerste tijd had toen ik alleen kwam te staan. Dus op naar Wervershoof en ervaren dat het echt een broer van me is, hij is niet thuis en dat was ik in die periode ook nooit. Nog even naar zus Ans en zwager Aad waar ik een “bakkie” heb gedaan en toen weer naar huis, de route gaat weer een keer via het “Egboetswater” en wie kom ik daar tegen, inderdaad broer Ben. Stoppen en praten en nog eens praten, hem sterkte wensen en “Mocht je ergens mee zitten en ik kan je helpen zeg het maar”, en zo namen we afscheid.  Het fietspad ligt bezaaid met groene uitwerpselen van de ganzen en als ze overvliegen krijg ik er ook een “veeg” van mee. Thuis eerst een schoonmaak beurt van de Quest en zo is hij weer netjes en kan “op stal” na 42 km.

Geen opmerkingen: