29 maart 2017

Slechts 41 km.

Rondje van 41 km

Vier stuks aan een lijntje

Rustig verder zonder honden

Gerrit op zijn rondje

Weer honden dus rustig aan 

Microsoft bouwt nog voort

Er komt steeds mee bij

Links achter het hek is veel drukte

De boortoren die op 2,5 km diepte warm water gaat "halen" van 92 gr.C..

Geen zon, wel regen en een flinke zijwind als ik van start wil, dus thuis blijven. Maar als het eenmaal na de middag droog is en ik nog steeds “wurmen” heb is het simpel, omkleden en gaan. Het zal maar heel kort worden even op en neer naar Wervershoof, broer Ben is gisteren voor nader onderzoek geweest m.b.t. zijn “rikketik” hij krijgt over een goeie week uitslag en ik merk wel hij zit er zo in z’n ééntje flink doorheen. Ik weet hoe dat voelt als je vrouw is weggevallen maar ik heb geluk gehad dat ik Tiny heb leren kennen, dan is de wereld weer een stuk mooier. En als je dan zoals Ben ook nog met je eigen gezondheid zit te “modderen” is het des te zwaarder. Ik had hierna niet zoveel zin meer om verder te gaan en ben via het “Egboetswater” weer richting Middenmeer gegaan. Het leek daar wel een honden uitlaat centrum, oppassen en niet te hard rijden. Halverwege kwam ik ook nog weer familie tegen, zwager Gerrit maakte zijn rondje, stoppen en even bijkletsen. Anders als gisteren toen kwam ik ook familie tegen Gerard en Nel maar voor ik het in de gaten had was ik al voorbij, op het tellertje stond toen iets van 37 km en dan is het zo over. In de polder ben ik weer gestopt in het Agriport gebied waar Microsoft stug door gaat met gebouwen uit de grond stampen, op de achtergrond staat het “hoofdgebouw” maar het nog open terrein staat vol met in gestampte heipalen dus t.z.t. komt daar ook nog wat te staan en dan is de bijna 40 ha vol, onvoorstelbaar en nergens staat ook maar de minste aangeving dat het Microsoft betreft. 

Geen opmerkingen: