11 december 2017

Niet fietsen denk om de sneeuw"banken" als ze er liggen.

Zondagmiddag in Zuidoostbeemster

Maandagmiddag in Middenmeer

Het zit er “voorlopig” niet in ondanks dat ik rustig kan zeggen dat hier geen sneeuw is gevallen, nou ja geen, maar in elk geval niet noemenswaardig. Uit alle berichten is me wel duidelijk dat wij heel veel geluk hebben in de kop van Noord-Holland. Zo ongeveer bij Hoorn ligt de grens, door de sneeuwval van gistermiddag en avond in de regio Purmerend/Zuidoostbeemster, (slecht 40 km zuidelijker) bleef ik tot vanmorgen bij Tiny en ging pas vanmorgen naar huis in Middenmeer waar dus hoegenaamd geen sneeuw ligt. De berichten zijn echter nog niet zo dat ik het vermoeden heb dat ik veel zal fietsen deze week, heel misschien morgen een klein ritje maar voorlopig ga ik net als Tonnie Tuinte in “winterslaap” of iets in die geest.

Mede daarom alvast de jaarlijkse bijlage voor een goede afsluiting met een super goed begin.


1 opmerking:

De Bobslee zei

Hoi Pé,

Ook voor jouw en je dierbaren een voorspoedig en gelukkig 2018!

Groeten, Adri.